OBSERWATORZY

środa, 6 marca 2013

Recenzja

Po przeczytaniu wielu pochlebnych opinii blogerek na temat tej odżywki postanowiłam zawędrować do drogerii i sprawić ją sobie, zwłaszcza, że kosztuje ok. 4zł. Zdziwiła mnie dostępność... a raczej jej brak. Po dość długich poszukiwaniach dostałam ją w zwykłym sklepie za 3,50 zł. 


Trochę ciężko się otwiera buteleczkę, ale dobrym patentem jest niedomykanie jej do końca. Zapach jest po prostu obłędny, jestem wielką fanką pięknych woni i ta jak najbardziej przypadła mi do gustu. Konsystencja trochę zbyt rzadka jak na odżywkę, ale nie jest najgorsza. Z rąk spływa, z włosów już nie. Na pewno pomaga w rozczesywaniu włosów, delikatnie nadając im miękkość. Działania regeneracyjnego nie zauważyłam. Nie obciąża, nie powoduje, że włosy szybciej się przetłuszczają. Bardzo przyjemna na włosach. Pojemność w porządku, być może dlatego, że jest bardzo wydajna.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz